Oświęcim: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z budową pochylni dla osób niepełnosprawnych, usytuowanego w Oświęcimiu przy ul. Kopernika 2 (działka nr 2006/341, 2006/1012).
Numer ogłoszenia: 176358 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100310 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. gen. Józefa Bema 12, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8425615, faks 033 8424051.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z budową pochylni dla osób niepełnosprawnych, usytuowanego w Oświęcimiu przy ul. Kopernika 2 (działka nr 2006/341, 2006/1012)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z budową pochylni dla osób niepełnosprawnych usytuowanego w Oświęcimiu przy ul. Kopernika 2. Realizacja dotyczy pomieszczeń części parteru oraz I i II piętro, które zostaną przebudowane na lokale mieszkalne. W części piwnic zaprojektowano komórki lokatorskie. Na parterze i I piętrze zaprojektowano po 4 mieszkania, a na II piętrze 8 mieszkań - razem zaprojektowano 16 mieszkań. 2. Zakresem robót objętych zamówieniem są: 2.1 Roboty budowlane (branża architektoniczna i konstrukcyjna). Szczegółowy zakres robót określony został w projekcie wykonawczym branża konstrukcyjna i architektoniczna, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, które stanowią załącznik nr 1 i 2 do SIWZ. 2.2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych: Szczegółowy zakres robót określony został w projekcie wykonawczym branża elektryczna, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, które stanowią załącznik nr 3 do SIWZ. 2.3 Roboty instalacyjne sanitarne i wentylacji. Szczegółowy zakres robót określony został w projekcie wykonawczym w branży sanitarnej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Każdy z Wykonawców ma obowiązek sprawdzenia dokumentacji projektowej określającej przedmiot zamówienia, w tym przedmiar robót. Wykonawca w ramach obowiązku sprawdzenia dokumentacji, powinien sprawdzić i ustalić czy wszystkie roboty przewidziane w projekcie zostały ujęte w przedmiarze. Jeżeli zdaniem Wykonawcy przedmiar nie zawiera wszystkich robót, które są niezbędne do właściwego wykonania robót - winien je dodatkowo uwzględnić w kosztorysie ofertowym. 4. Wykonawca jest zobowiązany zwrócić szczególną uwagę na fakt, że prace będą prowadzone w czynnym obiekcie (zamieszkałym), w związku z tym muszą być prowadzone z zachowaniem szczególnych warunków ostrożności i zasad bezpieczeństwa. Prace mogą być wykonywane w godz. 600 - 2200 , a prace uciążliwe dla mieszkańców w godzinach od 800 - 1800 . 5. Przesłane przez zamawiającego przedmiary należy traktować jako pomocnicze do określenia ceny oferty, natomiast podstawę wyceny stanowi zakres robót objęty projektem budowlanym dotyczącym przedmiotu przetargu oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 6. Każdy z wykonawców powinien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków lokalizacji placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, oraz w celu uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.22.32.10-1, 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.43.12.00-9, 45.42.11.41-4, 45.42.11.46-9, 45.45.00.00-6, 45.26.23.21-7, 45.43.21.11-5, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2, 45.33.10.00-6, 45.33.12.10-1, 45.33.20.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1017629,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ